Translate

16.03.2015

Bieguny

Nie musisz przekonywać że kochasz mnie za mocno
i każdym niedosłowem malować barw paletę
że będziesz choćby latem jesienią albo wiosną
wieczorem przy księżycu zabawiać się w poetę

nie trzeba zobowiązań obietnic w pustych słowach
co we mgle się rozpłyną albo je wiatr rozwieje
po nocy nie chcę szukać bez przerwy wciąż od nowa
z łzą która wsiąka w pościel obudzić się gdy dnieje

powiedz mi taką prawdę co w ścianach się rozszepcze
a pod dotykiem dłoni ułoży w miękkie sploty
i by po chwili chciała poprosić mnie o jeszcze
nie odleciała w przestrzeń jak kolorowy motyl

powiedz mi taką prawdę co zechce skoczyć w ogień
i burzę też ujarzmi gdy zbyt się rozszaleje
nie pragnę byś na wieczność pozostał dla mnie bogiem
po prostu bądź tuż obok bądź życia czarodziejem


4.01.15r.


Brak komentarzy: