Translate

26.03.2015

Wietier dujet

nic nie zapowiadało że taki będzie koniec
i łzą przeszklone oczy zapatrzą się w horyzont
chociaż w upartym sercu żal ciągle jeszcze płonie
lecz rozum już zapomniał że kiedyś była miłość

brakuje mi o świcie zapachu czarnej kawy
czajnika który śpiewa kolejny ranny song
bo miałam wtedy pewność znikały gdzieś obawy
i czułam wprost przez skórę today is nothing wrong

któż może odpowiedzieć gdzie wiatry cię poniosły
i jaki kurs wyznaczył ten który stał za sterem
do głowy nie przychodzi doprawdy żaden pomysł
wiszący w szafie sweter faktycznie to niewiele

nocami poprzez szpary zakrada się niepokój
i jak to u nas mówią zdies dujet zimnyj wietier
nie ciągnie mnie do zabaw i wolę siedzieć z boku
została mi ochota na waniliowy deser

4.03.15r.


Brak komentarzy: